*alt_site_homepage_image*
lt
en

Naujienos

RSS

Atranka į administratoriaus (-ės) pareigybę Lietuvos Respublikos nuolatinėje atstovybėje prie tarptautinių organizacijų Vienoje

Atranka į administratoriaus (-ės) pareigybę Lietuvos Respublikos nuolatinėje atstovybėje prie...

Lietuvos Respublikos nuolatinė atstovybė prie tarptautinių organizacijų Vienoje skelbia atranką į administratoriaus (-ės), dirbančio pagal terminuotą darbo sutartį, pareigybę.

Pareiginė alga nuo 2642 eurų iki 3677 eurų.

Reikalavimai darbuotojui, einančiam šias pareigas:

  • turėti aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą;
  • mokėti lietuvių kalbą ne žemesniu kaip įgudusio vartotojo lygmens C1 lygiu, vokiečių ir anglų kalbas – ne žemesniu kaip pažengusio vartotojo lygmens B2 lygiu;
  • turėti vairuotojo pažymėjimą, suteikiantį teisę vairuoti atstovybės tarnybines transporto priemones;  
  • mokėti dirbti kompiuteriu (MS Office programiniu paketu);
  • išmanyti raštvedybos taisykles;
  • sugebėti savarankiškai planuoti ir atlikti savo darbą, pasirinkti darbo metodus;
  • būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, kitais teisės aktais, reglamentuojančiais valstybės tarnybos, diplomatinės tarnybos, ministerijos ir diplomatinių atstovybių veiklą;
  • atitikti Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus suteikiant teisę dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Riboto naudojimo“.

Šias pareigas einančio darbuotojo funkcijos:

  • koordinuoja atstovybės administracinio-techninio personalo darbą;
  • organizuoja atstovybėje viešuosius pirkimus, tvarko su viešųjų pirkimų organizavimu susijusius dokumentus;
  • rengia atstovybės paslaugų sutartis;
  • atsako už/vykdo materialinių vertybių (ilgalaikio turto ir atsargų) esančių atstovybėje, įsigijimą, panaudojimą ir saugojimą;
  • tvarko materialinių vertybių apskaitą, medžiagų, inventoriaus ir materialinių vertybių nurašymą;
  • dalyvauja sudaromų komisijų veikloje ilgalaikio turto ir atsargų metinėje ir kitoje turto perdavimo inventorizacijoje;
  • aprūpina atstovybės darbuotojus ūkinėmis ir kanceliarinėmis priemonėmis bei inventoriumi;
  • rengia sutartis dėl atstovybėje esančių inžinerinių sistemų priežiūros ir remonto;
  • užtikrina, kad atstovybėje esantys įrenginiai, prietaisai būtų techniškai tvarkingi ir tinkamai naudojami;
  • rūpinasi atstovybės ir/ar rezidencijos patalpų priežiūra;
  • kontroliuoja ir prižiūri švaros ir tvarkos palaikymą atstovybės patalpose;
  • padeda organizuoti diplomatinio pašto ir diplomatinių krovinių gabenimą;
  • vairuoja atstovybės transportą, kai tai būtina jo tiesioginėms funkcijoms vykdyti;
  • organizuoja atstovybės renginius ir priėmimus;
  • padeda diplomatinės atstovybės vadovui ar priskirtam darbuotojui;
  • sudaro ir nuolat pildo diplomatinės atstovybės kontaktinių asmenų sąrašą;
  • pagal kompetenciją susirašinėja su užsienio valstybių diplomatinėmis atstovybėmis ir kitomis institucijomis, įstaigomis, organizacijomis;
  • registruoja gaunamą ir siunčiamą korespondenciją, kopijuoja ir siunčia dokumentus, tvarko protokolinę korespondenciją ir vykdo kitas dokumentų valdymo funkcijas;
  • atsiliepia telefonu, administruoja skambučius;
  • teikia bendrojo pobūdžio informaciją interesantams telefonu, pagal kompetenciją rengia atsakymus į paklausimus;
  • pagal kompetenciją rengia raštus, lydraščius, notas ir kitus dokumentus ar jų projektus;
  • formuoja diplomatinės atstovybės dokumentų bylas, rengia dokumentacijos planą bei tvarko archyvą;
  • atlieka atstovybės finansų apskaitą (mokėjimo procedūrų vykdymas, pirminės turto apskaitos atlikimas, įsipareigojimų apskaitos vykdymas, ūkinių operacijų registravimas finansų valdymo ir apskaitos sistemoje);
  • sudaro, vykdo ir kontroliuoja atstovybės išlaidų sąmatą;
  • vykdo atstovybės finansų kontrolę;
  • rengia ir teikia dokumentus ir ataskaitas, susijusius su finansų valdymu;
  • pildo atstovybės darbuotojų darbo ir kompensuojamo laiko apskaitos žiniaraščius;
  • vykdo kitus atstovybės vadovo nenuolatinio pobūdžio tarnybinius pavedimus.

Privalumai:

  • ne mažesnė nei 1 metų administracinio darbo patirtis;
  • darbo finansų srityje patirtis;
  • būti susipažinusiam su Austrijos Respublikos įstatymais ir tarptautinėmis sutartimis reglamentuojančiomis užsienio diplomatinių atstovybių veiklą;
  • būti susipažinusiam su Vienoje veikiančių tarptautinių organizacijų institucine sandara ir veiklos sritimis.

Pretendentai, atitinkantys pareigybei keliamus reikalavimus ir norintys dalyvauti atrankoje, iki 2024 m. lapkričio 19 d. 17:00 val. Austrijos laiku (įskaitytinai) elektroniniu paštu mission.vienna@mfa.lt,  turi pateikti gyvenimo aprašymą (CV) ir motyvacinį laišką.